Riadenie hotela a reštaurácie
Automatizovaný systém riadenia hotela a reštaurácie je modulárny balík programového vybavenia, ktorý slúži pre vedenie agendy v zariadeniach cestovného ruchu. Rieši všetky oblasti prevádzky v hoteli. Základom systému je modul
- recepcia
- telefónna ústredňa
- sklady a kalkulácie
- reštauračná pokladňa
- zákaznícke karty
Modul recepcia rieši všetky funkcie spojené s činnosťou recepcie hotela a poskytuje i nasledujúce služby:
- rezervácia izieb
- rezervácia stravovania
- rezervácia služieb poskytovaných mimo hotela
- jednoduché zmeny a rušenia rezervácií
- tlač potvrdeniek
- zadávanie cien v rôznych menách
- ľubovoľné vedenie účtu
- vystavenie účtov podľa rôznych typov platieb
- ľubovoľné automatizované zľavy pre zmluvných partnerov
- sledovanie platieb
- denné uzávierky
- účtovné štatistiky
- hotelové závierky
- napojenie na telefónnu ústredňu
Modul sklady a kalkulácie slúži pre sledovanie stavu zásob a sledovanie toku tovaru medzi strediskami. Spoločne s tvorbou kalkulácií je modul základným kameňom gastronomickej časti hotelovej a reštauračnej prevádzky.
Modul reštauračná pokladňa je program pracujúci na PC alebo na počítačových pokladniach. Pomocou tohto modulu personál eviduje objednávky, vystavuje účtenky a získava prehľad o tržbách.
Modul zákazníckych kariet umožňuje stálym zákazníkom po zložení kreditu odpočítať ich útratu z tohto kreditu na základe identifikácie zákazníckyckej karty, ktorou sa hosť preukáže pri platení. Zákazník nemusí so sebou nosiť hotovosť a môže získať individuálne ceny tovaru - bonusy.